Fotel dentystyczny, dla większości osób, jest niezwykle stresującym miejscem, zwłaszcza jeśli w trakcie zabiegu pacjent padnie ofiarą błędu lekarza. Pacjenci najczęściej z ulgą opuszczają fotel dentystyczny nawet, jeśli mają za sobą prosty zabieg. Sytuacja komplikuje się jednak, gdy usługa stomatologiczna zostanie nieprawidłowo wykonana, gdy np. leczenie kanałowe, czy dopasowanie protezy wymagają poprawy lub wymiany. Niestety, nie zawsze postępowanie lekarzy i pozostałego personelu jest zgodne z przyjętymi standardami czy wymogami.
Błąd lekarza lub personelu medycznego w najlepszym przypadku może przysporzyć pacjentowi dodatkowego stresu, w najgorszym zaś może narazić na szwank jego zdrowie.
Jeżeli od wykonania usługi stomatologicznej nie minął jeszcze rok, pacjent ma prawo złożyć reklamację do dentysty, który wykonał usługę. Może też żądać odszkodowania i zadośćuczynienia za błąd medyczny.
Jak możemy Ci pomóc?
Dysponujemy specjalistami, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny oraz zapewniają fachową pomoc prawną osobom poszkodowanym w wyniku błędu medycznego. Analizujemy dokumentację i oceniamy realne szanse na uzyskanie jak najwyższego odszkodowania. Reprezentujemy naszych klientów. Walczymy o zadośćuczynienie i odszkodowanie obejmujące rekompensatę wszelkich szkód poniesionych w związku z nieprawidłowo udzielonymi świadczeniami stomatologicznymi.